Mittwoch, Oktober 29

I'll give you all my love

for efterhånden et stykke tid siden spurgte jeg en ven, hvad er din yndlingsmusikvideo? for jeg synes det er så smuk en flade at understøtte musik på. jeg blev spurgt tilbage, og svarede vist noget med sigur rós. for som jeg har sagt før, er deres videoer bare noget af det smukkeste. men jeg har fundet ud af, hvilken der er min rigtige yndlings.
det var faktisk Katrine R, der engang postede et link (jeg takker dig stadig!). som sangen står alene får den mig til at slappe af, ligemeget hvad. men videoen understøtter på en helt speciel måde, som jeg aldrig har oplevet med andre videoer. jeg får vilde kuldegysninger og bliver utrolig sentimental. og så med så få virkemidler. tænk lige på, hvor meget man kan aflæse og medføle andres udtryk.


min yndlingsmusikvideo er From Grace fra søde Thomas Dybdahl. hvad er din?

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Modest Mouse, for altid. Hah, det overrasker dig ikke.

Anonym hat gesagt…

tokio hotel - shrei

Anonym hat gesagt…

ham drengen skulle ikke gå mange gange rundt om min seng eller noget andet for den skyld!

a hat gesagt…

nej vel?!

Anonym hat gesagt…

han skulle ikke gå mange gange rundt om toilettet.