Sonntag, November 2

söndagsbarn

jeg kan godt mærke, at jeg er ret søndag. vegeterer og diskutar. der er ligepludselig ret meget, der skal evalueres. siden sidste søndag har jeg
købt støvler
gået omveje
grædt
været til samtale hos inspektor
fået 10pilop for danskstil, der blev færdiggjort kl 5am
endelig modtaget Wulffmorgenthaler-præmie fra bogmesse
været i templet
drukket mig fuld to gange på en dag
gone ghetto

det har egentlig været en ret god uge på en ret uoverskuelig måde. jeg ved ikke helt, hvordan næste bliver. elementerne er: tre dage fra 8-16, fødselsdag og A-bar, throw me the statue, OD, natværk, evas 17-års og andet. hvis nu jeg finder lidt overskud på vejen, tror jeg det kan blive en ret ret god start på november. livet er hvad man gør det til.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

ja tak selv tak