Samstag, September 20

takk

en gang i mellem har jeg virkelig lyst til at skyde mig selv. heller ikke i dag har jeg fået færdiglavet en af mine rigtig mange afleveringer. det bliver fandme ikke sjovt. det værste er, at jeg bare virkelig er på bar bund ift. engelsk og dansk og på ingen måde ved, hvordan jeg starte og slutte og fylde ud. men lige nu er jeg ret ok. jeg hører saeglopur og hvor er det egentlig langt tid siden jeg har hørt Takk. som jeg også fortalte mine forældre da vi spiste kartoffelmos, så skræmmer det mig lidt, hvordan man kan føle sådan en ubeskrivelig kærlighed til et fucking band. jeg mener bare..


sigur rós forstår virkelig at understøtte deres sange. jeg kender ikke ét band, der gang på gang laver så vellykkede og følelsesladte musikvideoer. jeg kan især også godt lide viðrar vel til loftárása.

Keine Kommentare: