Mittwoch, August 5

sommer 09

nu her i dag tager jeg til Berlin det bliver den officielle afslutning på min sommerferie '09. den har sgu været god. roskilde, samsø, Nørrebro, nu Berlin og rigtig mange søde mennesker. jeg er ikke blevet det nye menneske, jeg havde håbet på, men jeg er blevet mindet om nogle ting, jeg nok skal huske. for jeg kan da godt mærke, at jeg skal passe på, at jeg ikke taber mig selv på vejen mod den lille røde og hvide. tænk engang, om en uge er jeg hende fra 3.n. jeg har det virkelig som om det er 1.g all over again - hvis det bare var så let. men det passer mig egentlig fint. i løbet af det her år skal jeg nok blive klar til at klare verden på egen hånd.

- mandag var jeg ked, i går var jeg sur, men i dag er jeg glad helt fra morgenstunden af. tænk at der rent faktisk findes gode mennesker. jeg synes I skal klikke forbi den der regnsky (selvom jeg håber på solskin i dag) og lytte til det nye Marina & Soko - dét er sødt.

Keine Kommentare: