Dienstag, August 4

the saddest girl to ever hold a Martini

(jeg spiste en lille mam, og så var jeg ikke så træt længere)

jeg har brugt min mandag på at være i dårligt humør. egentlig længe siden så mange ting, af så meget betydning, har kørt så meget rundt i mit hoved. det har været sådan et humør, hvor der rent faktisk er en grund til at hænge med hovedet. og sådan har jeg ikke haft det længe.

et andet sted, jeg heller ikke har haft med at gøre længe, er den stemning ovenstående har ledt med sig. det er svært at beskrive stemninger, specielt når den her er helt min egen. men det er den, der omkring midnat gav mig lyst til at tage billeder igen - og det har jeg ikke haft længe. den her stemning opstod sådan i 8.-9.-klasse. og jeg har den faktisk ret kær. det er med den stemning, at jeg har det bedst med mig selv. og det er den stemning, der ikke er andre, der kan være med på. det er den stemning, der rent faktisk fik mig til at dufte marcussens universalthe, da vanilla sky spillede sigur r. selvom det er mandag (faktisk tirsdag, jo), er det den her stemning, der ellers har været forbeholdt mine søndage. if you know what I mean.


udover det gad jeg godt have en uges længere ferie. hvis vi siger, det i dag er tirsdag, siger vi også, at jeg tager til berlin i morgen. og fordi jeg, af årsager jeg pt ikke kan huske, har valgt at være introelev, har jeg altså kun en god dags ferie tilbage i mit eget hus. det stresser mig, da jeg overhovedet ikke er klar til 3.g. og det er noget, der skal tages seriøst.

god nat - 4 real denne gang.

Keine Kommentare: