Samstag, Juni 6

nu mere lyserødt

.. eller ikke.

de ti moduler er gået, og jeg er nu en dansk og en musik årsprøve inde i min læseferie. læseferie har jeg som sådan ikke noget imod, men der er noget andet jeg har rigtig meget imod. på mandag trækker jeg tysk, og kl 11.30 snakker jeg det forhåbentligt foran metteschön og censor fra greve gymnasium. al had jeg nogensinde har haft til tysk har udviklet sig til en inderlig frygt. jeg er allerede pisse nervøs, og det har jeg været i et par dage. jeg kan virkelig ikke se det ske, men tirsdag kl 12 er tysk og mig aldrig mere. så skal jeg op og brillere til old. og det glæder jeg mig faktisk lidt til. så skal latine fandme spankes i hoved og røv så hun kan indse, at jeg ikke ligger til 4. røv.

men det altså kun, hvis jeg rent faktisk overlever tysk. hvis jeg får 12 tager jeg helen med til berlin. vi kommer aldrig til berlin.

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

JO VI GØR!!!!

Anonym hat gesagt…

ti moduler? ti timer

Anonym hat gesagt…

hvis du får 12, så giver jeg en tur til berlin. kh morten b
ps. er anonym

Anonym hat gesagt…

held og lykke og jeg tager forresten med!