Freitag, Dezember 12

srendmigirøveno

jeg tror lidt, jeg er den eneste, der stadig sidder oppe. men jeg gør det godt. med lidt god vilje kan jeg konstatere, at jeg nu har skrevet halvdelen af min opgave - og klokken er 4.00. det er egentlig meget fedt. men så længe jeg ikke drømmer om at ligge i min seng (du drømmer altid om at ligge i din seng, red.), er det ok. jeg holder skansen højt, yes baby.

desuden er jeg begyndt at udvikle en mindre læbestift-fetisch. et stærkt overset produkt, i hvert fald i mine omgangskredse. jeg vil ikke længere tage til takke med postkasserød i ny og næ. det bliver det nye it. fandt min mors gamle Chanel. i bunden står der '20 Sidéral' og den er ok fræk. mørkerød/lige på kanten til brun. den har jeg hygget mig meget med i dag.

og jeg er i grunden ret glad for det nye layout. er jeg den eneste, der synes, det er ualmindeligt afslappende?

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Way to go! Godt arbejde:D

Anonym hat gesagt…

du er SÅ fræk med læbestift. grunden til, at jeg mere eller mindre undervurdere læbestiften som produkt, er at jeg ligner en fucking narkoluder på en tømmerflåde med læbestift......

og jeg synes bestemt også, det er et ualmindeligt afslappende layout, du har gang i!