Freitag, Dezember 12

OneTwo

jeg er virkelig i en periode, hvor jeg på ingen måde kan gennemskue, hvordan verden hænger sammen. jeg har skrevet alt for meget sammenhængende det sidste døgn, så I får den i punkter:

kører på min 39. time uden søvn, og er egentlig ikke synderligt træt.

har skrevet SRO med rimelig tilfredsstillende resultat.

har fået afvide, at min mgp-boy godt kunne kende mig i fredags, og at jeg ikke var den eneste, der syntes det var irriterende akkavet. (+)

har vundet billetter til OneTwo i Vega i morgen aften. OneTwo som i voodoo-80'er-dans. det er den anden koncert i denne uge og tredje på to uger, jeg vinder billetter til gennem Vegas nyhedsbrev.

har de sødeste søde kærestevenner, hvor man virkelig kan tale livsbekræftende.

har set 8-årig både danse, synge og lave baglens saltomotaler.

jeg ved ikke, hvordan det hele kører rundt, men jeg ved, at jeg egentlig ret godt kan overskue den. sådan. tildels, i hvert fald. jeg synes bare, der begynder at være ret mange +'er. og det jeg elsker allerhøjest er den uendelige ærlige (håber jeg) kommunikation, der er imellem mine venner. åh gud, hvad skulle jeg gøre uden.

for at varme op til at danse svedigt mellem 40-årige nostalgianere, får I her Billy Boy.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

jeg er enig! og det er et af de fineste indlæg nogensinde!

jeg forstår ikke helt det med den ærlige kommunukation?

klp hat gesagt…

jeg forstår godt den ærlige kommunikation. jeg er også enig i det andet. plus'erne kommer der flere og flere af, men det er jo også kun jul én gang om året!

a hat gesagt…

at jeg kan snakke åbent og frit med mine venner om ALT. det er fandme en befrielse.