Dienstag, Dezember 9

BROK

i december går jeg i sort og giver slip på min pessimisme. derfor:

Jeg synes det er rockerhamrendemøgirriterende, at -

alle mine one time-lovers får andre kærester max. en uge efter jeg har været sammen med dem.
det kræves af mig, at jeg skal sætte mig ned koncentreret i to dage og skrive noget, der er noget
værd på otte sider.
jeg ikke vidste, hvor fash jeg var i 2. klasse.
folk ikke bare kan lægge fash på hylden.
jeg skal i skole to moduler i morgen. hvorfor kan jeg ikke bare få lov til at skrive?!
jeg slet ikke er begyndt på nogen måde med SRO.
jeg ikke har en elektrisk guitar lige nu.
man ikke bare kan vende om på nat og dag.
mine bryster er for store til min ellers rigtig flotte asos-kjole.
jeg ikke kan køre gratis i tog/bus.
det er usundt at ryge.
jeg skal tænke på fremtiden inden jeg får en tattoo.
jeg ikke har et guldkort.
jeg ikke bor i Letland eller hvor fuck det nu er, at julen er aflyst.
jeg ikke har OK Computer.
der er folk, der holder øje med mit fravær.
jeg ikke bare kan få verden til at hænge lidt bedre sammen.
folk ikke bare kan forstå, at julen slet ikke er så fed en aftale.
jeg ikke helt har fattet det superfede ved The Dark Knight.
mine forældre ikke har en gymnasial/akademisk uddannelse.
jeg skal have en studentereksamen og et snit på 8,8 for at læse film- og medievidenskab.
jeg ikke har et par hovedtelefoner, der virker.
jeg ikke kan finde "Vi sidder bare her..."
hele verden ikke bare kan tage sig sammen.



2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

ja og ja og ja og jeg er enig i det meste. fuck lort pis

Anonym hat gesagt…

Film og medievidenskab kan vidst læses på Fyn hvor man blot skal have 4,4, det går jeg efter.
Jeg har lært, at jeg nok ikke ville kunne komme ind på Sjælland, det er lidt sørgeligt.