Freitag, Oktober 17

nostalgia II

sagde jeg ikke, at Alanis var 7. klasse? det var vist deromkring, måske lidt senere. for der var lige en anden pænt grineren (ikke andet ord i mit ordforråd dækker) periode af min overgang fra barn til homonæl teenagebitch. det var lige da vi var blevet delt og 6.a og b blev til 7. a, b og c. jeg kom i c, og det var lidt der alle taberne gik. men vi havde det sgu sjovt. det er nok der mit internetmisbrug bunder i. det var deaz.dk, arto, the llama song og alexanderband. og nej, det er sgu ikke en periode, jeg er specielt stolt af, og det ville der heller ikke være nogen grund til, for det var ikke særlig sejt. men sjovt var det, og det gjorde alligevel også, at jeg havde noget jeg kunne løsrive mig fra og kommer til næste fase af mit liv. du ved, flipper-perioden, som egentlig også bare er en stor skamplet, men face it, uden den ville jeg ikke være her i dag (klichééééééééé).

hehehehe

glæd jer til om 4 år, når jeg kigger tilbage på min gymnasietid og hvor forskruet jeg var der. der ville det være noget i retningen af: blablabla, harboe, blabla, brud på aldersgrænser, blablabla, man følte sig så voksen, blablabla, kys på fremmede mennesker, blabla, syg i hovedet, bla, egentlig meget nice.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

llama song skal alle unge mennesker gennemgå. nostalgi, ja. tidsspilde, nej.