Samstag, Oktober 18

drømme

min verden former sig ret underligt lige nu. for at være helt ærlig, har jeg ingen anelse overhovedet om, hvad der foregår. jeg strukturerer stadig min tid helt, helt forkert, og det kunne jeg dræbe over. jeg er endnu engang der, hvor jeg tænker: "hvad har jeg egentlig gang i?" snart tager jeg til den der åbningsfest, og jeg tror det bliver pisse fedt, det er slet ikke det. jeg kan bare ikke rigtig overskue det. don't know what to wear, what about my hair.

og så drømmer jeg helt vildt meget. jeg tror aldrig, jeg har sovet så meget, som jeg har i denne uge. og jeg har drømt hvert eneste minut. f.eks. i nat drømte jeg, at jeg overværede, og ligepludselig var en del af, et sammenstød ml. fire store lastbiler. jeg mistede min jakke, blev ked af det, og ledte efter den overalt. jeg var pludselig i dublin (tror jeg), og blev lagt an på af en 80 år-gammel mand, der spurgte, om jeg ikke ville give ham et blowjob. og det er kun ca. halvdelen af hvad jeg drømte - de første to timer. så vågnede jeg, og blev ovenud lykkelig over, at min jakke lå på mit gulv og lagde mig til at sove igen. og drømte endnu mere. den anden nat drømte jeg, at min telefon blev stjålet imens jeg snakkede i den, cyklende, på nybrovej. de fulgte efter mig, men jeg stak af på et løbehjul. og det på vej til skole.
jeg kan faktisk huske mine drømme ubehageligt klart. og der er altså mange drømme. det kunne være, man skulle låne et par bøger om drømmetydning.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Nogen gange bliver jeg virkelig skræmt over hvordan din verden udformer sig så ens som min.
Selvfølgelig er der 10000000000 mennesker som også har haft underlige drømme i nat, men alligevel falder dine tilfælde af lign. ting underligt ofte sammen med mine. Weird..