Donnerstag, September 25

seneste egotrip

jeg skal .virkelig. skrive dansk. men i stedet vil jeg hellere snakke om mig selv. survey:

seneste

sang du hørte: veto - you're a knife
film du så: das leben der anderen
mad du spiste: vindruer
kram: i dag på gentoftegade - helene
kys: lørdag
fest: jeg fester hver dag.
følelse: håbløshed
ferie: hvis druk i asserbo tæller - næsten to uger siden. hvis det skal være udenlands, og det er ok det kun er en weekend - sverige, tre uger siden. hvis det skal være rigtigt var det skotland i sommerferien.
glæde: da jeg købte smøger
drøm: jeg drømmer ret meget for tiden, men kan ikke rigtig huske så meget.
bog du læste: altsåee. uddrag af odysseen. rigtigt, dear diary i ferien. jeg læser ikke særlig meget.
person du mødte: min far, hvis det tæller.
person du snakkede i telefon med: en mand fra dansk flygtningehjælp.
person du fik en sms af: Katrine R.
gang du spiste en 7 Eleven-pølse: nok over 2 år siden.
gang du var udendørs: 2½ time siden.
gang du sov: kl 7 i morgen.
gang hele din familie spiste sammen: hvis det bare er the four of us var det.. 15 dage siden? der var min tante og onkel her også.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

hej snusk!

må jeg gerne låne dear diary og me, you and everyone we know?

kyskys

Anonym hat gesagt…

hvem kyssede du med fnullergøj?

Anonym hat gesagt…

årgang 93 fra mgp. samtlige.