Freitag, September 26

hlemmur

jeg er staaadig ikke færdig med min danskstil. men jeg er nået dertil, hvor jeg har spildt for mange tåre, timer og at klokken ikke er 2 for ingenting, så jeg skal nok få afleveret i morgen. nu er analysen i hvert fald klar (flot). det der har holdt mig oppe har været hlemmur-soundtracket. på lørdag tror jeg, jeg vil se den. der skal jeg slappe helt! af for første gang i to uger. det er altså alligevel ok lang tid, synes jeg.

Hlemmur er forresten en dokumentarfilm af Ólafur Sveinsson fra 2002. den handler om folk, der lever og bruger al deres tid omkring Hlemmur, Reykjavíks hovedbusterminal. soundtracket er lavet af sigur rós og er fabbb. det var filmen og soundtracket der blev lavet som dobbeltpakke special edition, som jeg er glad for

nu går jeg til fortolkningen, og så er jeg forhåbentlig snart færdig.

Keine Kommentare: