Montag, Juli 14

gastronomia

der findes god mad, og så findes der den der helt ekstravagante, fantastiske mad. den fik jeg i dag. jeg fik den tit, da jeg var lille, og min fars arbejde lå lige ved siden af. det var min yndlings. og jeg fik den i dag.
vidunderet er en sandwich i sprødt brød med masser af ost, som jeg troede var pasta, da jeg var lille. den koster kun ca 30 kr, alt efter filling, og du køber den hos Gastronimia på H.C. Ørstedsvej. det er ikke bare smagen, der gør den perfekt. det er helheden. den har en form, der gør den nem at spise, og der er til næsten to måltider i een. selvom jeg næsten ikke havde spist noget hele dagen, kunne jeg ikke spise op. den efterlader altid lige 1/5 som passer perfekt som natmad. dét er fantastisk mad!

og så har jeg fundet soundtracket til min kommende sommerforelskelse.
Throw Me the Statue - Lolita (via Pitchfork)

Keine Kommentare: