Freitag, April 18

i aften nåede jeg bunden. det var i hvert fald det, jeg fortalte folk. men i virkeligheden var i aften ret god. det kan godt være det var fredag, og at jeg tog i blockbuster med min mor og spiste pizza med mine forældre. men det var hyggeligt. måske ikke den helt optimale fest som 16-årig, men jeg nød det. og det var det, mit humør kunne overskue.
og det er jo præcis de overflader jeg snakker om. og ja, jeg er selv ligeså god om det. men det skal være slut nu. det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg pt ikke har særlig meget overskud, og ikke lige har lyst til at drikke et eller andet random sted. fra nu af gider jeg ikke prøve at være noget, jeg for ligemeget hvor meget jeg prøver, er jeg ikke mere end andre. og sommetider ønsker jeg bare lidt, at andre ville prøve at indse det samme.

Keine Kommentare: