Donnerstag, März 13

jeg er et inderligt, ondt menneske - og jeg ved det godt. jeg er måske ikke sådan en på-overfladen-ond person, der råber gnæk og har en stav med blåt lys. jeg er sådan et ondt menneske, der måske synes som værne ganske venlig, men inderst inde er det ondeste verden nogensinde har set. jeg svømmer i min egen arrogance, og fodrer mig med andres nederlag og skavanker. jeg ser ikke, når folk har det dårligt, og måske har brug for et kram. og når jeg så får det skåret ud i pap, står jeg bare og ser til.
folks. det er ikke med vilje jeg er sådan. og jeg er ked af, at det i virkeligheden er sådan. men jeg prøver at være bedre, det gør jeg virkelig. det ser bare ikke rigtig ud til at lykkedes.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

håber ikke du referer til mig, for jeg synes du er nice (:

a hat gesagt…

det er lidt svært er vide præcis, hvem du er..

men jeg refererer nu ikke til nogen. jeg konstaterer bare, at jeg pr definition er et dårligt menneske.

Anonym hat gesagt…

det er bare fordi at du vælger at skrive om det, samme dag jeg bryder sammen. tilfældigt? næppe. kan du gætte hvem jeg er? det tror jeg nok du kan