Dienstag, September 1

det skræmmer mig lidt, men i disse dage befinder jeg mig i en anden voksenlivspsykose. jeg har lidt svært ved at tænke på andet end boligindretning, babyer og badeferier (måske mere lange oplevelsesferier, men three b's in a row er så sejt).

indtil videre har jeg:
kigget på vitrineskabe
indrettet badeværelse
besluttet mig for mindst ét ensfarvet rum
planlagt roadtrip (evt. på motorcykel) gennem sverige - her igennem lærer jeg så også at tale svensk flydende
leget gemmeleg med tre forskellige gemmesteder - men to meget søde og krølhårede børn

så det er sådan mit liv ser ud i disse dage. hold kæft, jeg glæder mig mere til den hue nu end nogensinde før.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

du vil jo ikke have børn

Anonym hat gesagt…

Bare rolig, 3g går skræmmende hurtigt!!!

a hat gesagt…

Anonym: true. men så igen. de sidste måneder har tanken sgu været tiltrækkende.

og Ida: tak, hvis det går ligeså hurtigt som jeg syntes 2.g gjorde, så tror jeg dig!