Montag, August 10

notits

og så vil jeg godt slå fast en gang for alle, hvor træt jeg er af fænomenet modeblogs. der er andet i livet. og jeg bliver ikke mere interesseret i runways, nitter eller the olsen-twins, fordi det kommer fra endnu en teenager, der ikke kan andet end at omformulere, hvad der allerede er sagt hundrede gange. det kan godt være, at vi skal fucke janteloven, men det betyder ikke, at folk ikke må have en lille smule selvindsigt/-kritik. tak. jeg har aldrig og vil aldrig eje noget med nitter - det er mit oprør.

det regner og jeg ser Heima. sådan er min vaniljehimmel.

god nat.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

"...fordi det kommer fra endnu en teenager, der ikke kan andet end at omformulere, hvad der allerede er sagt hundrede gange."
- og så linker du i en tidligere post til Regnsky. Er det ikke lidt dobbeltmoralsk?

Spørger bare... :o)

(psst: http://hypem.com/search/Marina%20Soko/1/ )

Silke hat gesagt…

je suis d'accord(!)

a hat gesagt…

det synes jeg egentlig ikke. jeg snakker om modeblogs, der alle poster dagens outfit, som i bund og grund er det samme som alle andre også går rundt i. dét finder jeg ikke særlig inspirerende. så vidt jeg har forstået er regnsky meget langt fra nitter og balmain. hvis vi snakker musikblogs, kan det godt være, at regnsky ikke er vildt nyskabende - det vil jeg ikke udtale mig om. det er blot den, jeg følger mest, da det er gode venner, der skriver for den.

og du linker til marina og soko, hvor der kommer fem resultater op på mere eller mindre verdensplan. regnsky er den eneste danske. allerede der synes jeg de er langt ovre den sammenligning du laver.