Donnerstag, Juni 25

stort og småt. og i virkeligheden bare ligegyldigt

jeg mister ret mange ting for tiden. eller rettere sagt: jeg har mistet mange ting på det sidste. for det er sgu ikke en tendens, jeg har lyst til at keepe going. i voldelige branderter har jeg mistet to sorte blazere - den ene meget mere værdifuld end den anden. måske i virkeligheden bare meget offensiv tegn på, at den sorte blazer ikke er my thang. og det har jeg jo vidst hele tiden. så i dag købte jeg en anden jakke. sådan en blå en, som er ret cool og ret stille og roligt.

jeg har tilgengæld også mistet min 'jeg er færdig med tysk'-ring. og dét er jeg ked af. den var sød og rød og med svampe. den er jeg egentlig ret ærgerlig over, da den jo var min treat, og mest fordi jeg har mistet den som ædru. det gør mig jo bare til en klums. men på den anden side. den kan erstattes. hvis det virkelig er hvad jeg vil, kan jeg nok godt undvære endnu 75 bobs. så bliver det nok bare ikke svampe i skoven.

men det har jeg mistet mest af det sidste stykke tid er hår. igennem 2.g har jeg tabt cirka 2/3 af mit hår. jeg havde engang meget meget tykt hår. men det skulle så ikke længere være. jeg gik til lægen, men der var (desværre) ingen tegn på, at der var noget galt. konklusionen blev altså, at jeg bare stressede for meget. og når man har nået klimaks i 2.g, er det altså ret svært at gøre noget ved. men nu har jeg altså haft ferie i halvanden uge, og ja, jeg har sgu fået hår igen! halleluja! så selvom jeg mister stort set det hele, så skal jeg nok blive ved med at stå oprejst. og hvis det virkelig ikke vender tilbage, så kan jeg nok også godt klare mig uden.

og for faen. overvej lige, hvor kort tid der er til roskilde! det jo useriøst. ses fuckhoveder

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

sej slutning. "ses fuckhoveder"

Anonym hat gesagt…

Har haft samme problem med hårtab i 2.g. Og vi snakker ikke om en let vinter mod sommer fælning, men virkelig foruroligende store hårtab især efter bad.. Har også konkluderet at det må være stress, for næsten som jeg havde fået læseferie holdte det op.. Men har været ved at græde mig selv i søvn, da jeg var i den tro at jeg blev ældet før alle andre og stik modsat mit køn skulle få en skaldet isse...