Sonntag, März 15

siden sidst

lige nu er jeg i gang med et ret stort projekt. jeg skal inden i morgen have mit skriftlige fravær ned under 10% og i skrivende stund er jeg på 14,2%. jeg har siden torsdag ikke tænkt på så meget andet og har fået lavet stor engelsk, fysikrapport, lille musik og er nu i gang med stor dansk. jeg skal have skrevet for 10 timer i dag. 10 meget svære timer.

ellers har jeg slået min tetris sprint-rekord. jeg har spist rigtig meget pizza. jeg har svaret booty call. jeg har fået overført 700 penge til mit kort. jeg har fået roskilde-job. jeg har nok fået tivoli-årskort (sker der for nice fredagsrock!). jeg har spillet Rockband og jeg har sovet. mit liv pt er bygget af så mange afleveringer, at der snart ikke er meget regnskov.

i får en liste, så jeg kan sylte medlidenhed (what else to do):
forsent skr. arbejde til mandag: 17 elevtimer (mangler 10)
alm. skr. arbejde til mandag: 4 elevtimer (mangler 1)
skr. arbejde til tirsdag: 5 elevtimer
skr. arbejde til onsdag: 5 elevtimer
skr. arbejde til fredag: læxi synopsis <3
= 31+ elevtimer på en uge.

derudover er der bandtræf, ng-prøve, guitar extended og figaros bryllup. enten får jeg sovet rigtig lidt ellers er timerne meget lange.

2 Kommentare:

klp hat gesagt…

hvilket roskildejob? du skal også i biffen med tysk.

a hat gesagt…

telefon, u know. og nej, det bliver jeg nødt til at droppe.