Mittwoch, März 25

hello sunshine

efter virkelig at have været nede i kulkælderen synes jeg lige pludselig alting går op i en meget højere enhed. jeg laver en liste, fordi det bare er så fed en måde at have står på verden. på.

jeg har købt de flotteste sko, og jeg vil aldrig tage dem af igen. dette equals også, at jeg har styr på årsbal.
fucking kanye på fucking roskilde som der er under 100 dage til! og jeg har arbejde, så jeg skal slet ikke bekymre mig om ikke at have råd.
mit hår er acceptable. jeg har fået i værste spalter væk, er blevet tilfreds med min farve og er begyndt på sådan noget med hårkure.
jeg har overstår ng-prøve som (TAK BALLE) gik ganske overskueligt. derudover er skolen bare piece of cake for tiden og jeg har fået 10/10 og 10 i fysik.
alle de gode film der går har jeg set. i går så jeg slumdog og hold kææææft, den er god.
der er stadig ret mange ting, der ikke hænger sammen, men alle de ting kan fucking rende mig.

og så har jeg lige fået meget forvirret opkald fra dreng jeg hverken har udvekslet ord eller blikke med siden akkavet nat i januar. og jeg kan mærke, at denne himmel snart får nye boller på suppen.

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

selv tak snuske joise