Sonntag, März 22

bare søndag

jeg kan se igen. jeg har afleveret synopsis, og lavet afleveringer og jeg er endelig færdig med tysk. det føles ret underlig. i det hele har denne dag bare ikke været særlig meget som alle andre. jeg har spist tre måltider sammen med mine forældre, hvilket jeg ellers ikke har gjort i flere år. jeg har set film og rent faktisk haft tid til det, og jeg har fået hjælp til skoleting. det føles ret godt, men alligevel også ret... bare ikke sådan som det skal være. jeg ved ikke rigtig, hvad jeg vil.

ellers har jeg bare forelsket mig i et par sko og en film (mest sko). og jeg tænker snart på, om det var på tide at forelske sig i noget, der kunne gå på to ben.

en ting jeg faktisk har tænkt på jeg vil. jeg vil gerne til Spanien og lære guitar på den spanske måde. jeg vil ikke spille guitar fra dansk lærebog. jeg vil føle det. lyder det ikke ret temperamentsfuldt?

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

JO!

Anonym hat gesagt…

jeg tager med dig og sammen kan vi leve livet som overvægtige, solbrændte señoritas con una guitarra y las porciones de amor

a hat gesagt…

spansk er ikke my thang, men helt sikkert!