Mittwoch, Februar 25

cherié

det her indlæg skal beskrive, hvor godt jeg egentlig har det lige nu. måske mest af alt få mig selv til at indse, hvor godt jeg egentlig har det lige nu. her vi går.

mine make-up er trimmet og jeg har gode, nye børster. jeg har endelig fået lavet et periodekort plus jeg har et 2-zoners med ni klip. i dag har min mor købt mig Naja Marie's Poesibog. jeg har læse prologen i Mænd der hader kvinder. på fredag skal jeg se Morten, jeg ikke har set siden Roskilde. jeg har 700 kr til tøj og 500+ til alt andet. jeg har ikke været til samtale for alt mit fravær. jeg har læst danskpapirer og er forberedt til fremlæggelse i morgen. folk er søde. jeg har Lucky Stike og i morgen en x-box 360 (guitar helt her kommer jeg!). og. i dag så jeg den sødeste reklame siden Sony Bravia. at det er Sofia Coppola, der står bag kan ikke komme bag på nogen som helst, der har set Marie A. se selv:



hej verden - du er sød!

1 Kommentar:

klp hat gesagt…

du er sød!