Montag, Februar 2

bare sådan lidt rundt på gulvet

jeg har sovet ret godt i dag. selve natten var omtumlet, og der var ret meget kærlighed i mine drømme. så var naturgeografi og jeg var hjemme kl et, hvor jeg så sex and the city og sov i søde små to timer. jeg elsker mine serie-naps. åh jo tak.

min februar-kærlighed er Lucy Love. i denne måned får jeg brudt mine principper og betaler de der fucking 150 kr for en plade. det er jo helt galt. i dag har nap, Jenny Wilsons Wooden Chair og Lucy Love In the Studio gjort mig glad. I'm in love with itttt. nu laver jeg lige kick ass musikaflevering.

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

billedet er cool, layout fungerer ikke. det hele er for rodet og for lyst. hold dig til en af tingene, tag ikke begge. det bliver for uoverskueligt

a hat gesagt…

det hele var meget, meget impulsivt, men jeg bør nok overveje det lidt mere.

Anonym hat gesagt…

jeg elsker det som det er, ann. kh morten

klp hat gesagt…

billedet slår kegler

a hat gesagt…

well, thx!