Montag, Januar 12

evt nytårsfortsæt #3

ja, jeg har lige sagt, jeg ikke kan holde ting. men der er altså en ting, jeg bliver nødt til. jeg er egentlig ret godt til at planlægge og skematisere. jeg er bare ikke god til at overholde. men det bliver jeg nødt til. længere er den ikke. den sidste uge har jeg været ligeglad med alt. det har resulteret i, at jeg er i ret pæn tidsnød mht forskellige afleveringer og lignende. men jeg har nu sat streger, lavet bokse, og sat timer af i min kalender. så hvis jeg overholdet dét, kan jeg stadig nå ikke at sakke for meget bagud. men hvis jeg ikke overholder, er jeg for alvor på røven. hvad har du mest lyst til, a?

første punkt er overholdt: gør værelse overskueligt, vaske hår og gå i seng inden 00:30. jeg kan måske nå at støvsuge inden skole - dét kunne være overskud. jeg satser på udhvilet, cykel og morgenmad. skal vi kalde det en deal? godt så.

Keine Kommentare: