Samstag, Januar 17

en ret almindelig lørdag

jeg var hjemme i går for første fredag i ret lang tid. jeg så Kieslowskis Bleu for første gang, men jeg tror lige jeg ser Blanc og Rouge før jeg udtaler mig. derudover kom jeg til at tænke på noget. for jeg er jo ret araknofobisk, og det gik op for mig, at jeg ikke har set en edderkop i over en måned. og det er derfor jeg elsker vinter. jeg går ikke rundt med en frygt om, at der ligepludselig er otte sorte ben på min trævæk, der kravler imod mit hovede. og det er fandme lækkert. det er også det med vinter, at elektronisk musik lyder lidt bedre, selvom mit hjerte ikke banker så meget med electro beats for tiden. og hvorfor er det så jeg går og surmuler? altså. jo, jeg skal måske læse en helvedes masse naturgeografi, skrive ret meget tysk og endnu mere engelsk, og nej, jeg ved ikke helt hvordan og hvornår. men altså. det er jo ikke det, der skal ødelægge hele min verden. så jeg tror egentlig bare jeg vil være lidt glad resten af weekenden. snart bestille en frisørtid, måske finde et arbejde. penge og afleveringer burde ikke knække mit 17-årige liv. og snart vender edderkopperne jo tilbage, og den tid bliver jeg lidt nødt til at være forberedt på.

4 Kommentare:

Ida hat gesagt…

hey.
Ok, det her lyder måske lidt stalker agtigt?

Men var du til dub step fest i ungdomshuset lørdag nat? og mødte du en bekendt/ven der hedder Signe?

For jeg er rimelig sikker på at jeg så dig?

a hat gesagt…

ja, det var mig! hæh. jeg havde også lidt mistanken om, at det muligvis var dig.

Ida hat gesagt…

ahh ok.
Meget sært, men jeg går så i klasse med Signe. I kender hinanden gennem barometeret?

a hat gesagt…

ja, det er lige det vi gør!