Donnerstag, Januar 8

anbefaling: regnsky

som en vennetjeneste, vil jeg sætte et par gode ord ind for musikbloggen Regnsky. efter at have lagt sig i hi over december-måned (hvorfor var jeg ikke så smart at gøre det?!), er de nu vendt stærkt til bare med at fordoblet forfatter-team. det er noget med noget indie og elektronisk, noget Nan Na Hvass og et eller andet med noget mp3. jeg synes I skal tjekke det ud. de er ret søde.

Regnsky <325435e413

min verden er i disse dage ikke så lys som den sne jeg hele tiden falder i. jeg har lidt droppet tanken om afleveringer, og i det hele taget ved jeg ikke rigtig, hvordan jeg skal gribe min studentereksamen af. og desuden er jeg total og komplet på røven og ja. jeg har ikke rigtig gennemskuet, hvordan jeg skal få alt det her til at køre rundt.

Keine Kommentare: