Freitag, Januar 2

2008/2009

hej. først nu er jeg i live efter vådt nytår. overskud er ikke lige der jeg producerer mest af for tiden, hvilket betyder at kommende årsopgørelse bliver meget hmmhmm. men mit nytår var sødt. aftenens optur: sandheden om tequila. aftenens nedtur: pagne og drama.

men 2008 var fandme killer. på alle tænkelige måder. aldrig har jeg følt så stærke følelser overfor mine medmennesker. aldrig har jeg været så træt af livet. aldrig har jeg været så tæt på at droppe ud. aldrig har jeg gået i så høje sko. aldrig har jeg brugt så meget tid om morgenen. aldrig har jeg kysset så mange mennesker.

2008 var året, hvor jeg:
fandt mod, jeg ikke vidste jeg indeholdte.
har svinget mest omkring personlig usikkerhed.
første gang var på roskilde.
brugte uoverskueligt mange timer på tømmermænd.
fik min første elektriske guitar.
tjente flest penge jeg brugte på mest lort.
fik øjnene op for egentlige interesser.
fandt ud af, at det er tid til at tage sig sammen.
vandt utallige koncertbilletter.
sang fødselsdagssang med Sigur Rós.
for første gang jeg var på skadestuen.
udviklede venskaber, jeg aldrig har turde drømme om.
ikke spiste kød på ét eneste tidspunkt.

i 2009 skal jeg:
fylde 18 på tjekket måde.
tage mig sammen på den seriøse måde.
få hævet snit.
skrive to die for SRP.
forstå at facebook er spild af tid, tak.
lære at udvikle idéer.
leve det bedste jeg har lært.

2008 har været en hyldest til klichéer. men det har uden tvivl været det bedste nogensinde. uden pis. og aldrig har jeg gået så håbefuldt ind i et nyt år. jeg glæder mig.

Keine Kommentare: