Sonntag, Dezember 28

stratolove

vil I have den korte historie? fredag dansede jeg med mørke læber og høje hæle på chaka. lørdag havde jeg en kartoffel i munden og frøs i malmö. søndag nyder jeg udbytte af mine gaver.

den lange? fredag er alt for lang til at forklare. meget konfust og fordrukkent, men rigtig sjovt. i går udnyttede jeg den lave svenske krone og fik min første elektriske guitar. nu har jeg en lækker, sort stratocaster, og jeg kan godt se på det hele, at vi nok skal komme til at blive gode venner. i dag er jeg post alting, og det er egentlig en ret god følelse. jeg har fået lettet en ret stor sten fra mit ret lille hjerte, nu kan jeg ikke tage mig selv seriøst, men jeg har det meget sjovt.

nu glæder jeg mig bare til at danse endnu mere i denne kjole nytårsaften.

Keine Kommentare: