Mittwoch, Dezember 17

julen er hvilken fest?

det er ikke for konstant at køre rundt i det samme og bare være sådan, åh gud åh gud åh gud. men det har virkelig ærligt og redeligt været den underligste december ever. jeg ved virkelig ikke, hvad der foregår. jeg ved det virkelig, virkelig ikke.
virkelig.

for en måned eller to siden siden gik jeg med en underlig fornemmelse af, at noget meget stort var soon to be. og jeg ved ikke, om jeg vil sige, at det er nu, der er the big thing - det er det bare næsten for underligt til. det kan være nu er en form for optakt, og det hele så ender med at blive ét og godt. det kunne være ret sødt.

men jeg er bare på et intetsigende midterstadie, som egentlig er meget sjovt. jeg gider ikke lægge energi i skolen. jeg har lyst til at se film, ikke tænke over økonomi og bare drikke mig fra sans og samling 24/7. fra på mandag. ja tak.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

jeg kan godt lide det her indlæg
du minder mig meget om mig selv i 2.g
det skal nok gå over. efter vinter kommer forår

klp hat gesagt…

jeg har det på samme måde.
vi fester max i julen og så starter vi på en frisk efter nytår.