Dienstag, November 25

kompleks

efter flere identitetskriser er det gået ret meget op for mig, hvor komplekst et menneske jeg egentlig er. og nej, det skal ikke være en mystificering af mig selv, selvom jeg er skorpion, men mere en øjenåbner, hovedsageligt for mig selv. man skal oplyses, ikke mindst om problemet, før man kan handle og løse. at tror man endelig har fundet ud af det hele og begynder at helbrede efter en måske forkert diagnose - det spilder man utrolig meget tid på. og det har jeg prøvet ret mange gange. men jeg tror den er ved at være der. og jo, det har jeg sagt rigtig mange gange, men jeg tror virkelig på det den her gang.

der kommer til at ske en mindre om rokering i mit hjem. jeg vil ikke længere have mit skrivebord i kælderen, men derimod på 1. sal på mit gamle værelse. det er småt, men stadig luftigt, hvidt og overskueligt. jeg vil kunne lægge alt fokus omkring mit skolearbejde, når jeg går derop. og det tror jeg vil hjælpe mig rigtig, rigtig meget. og altså. hvis jeg forhelvede bare får en form for struktur og selvdisciplin overfor min skole, så tror jeg der er ret mange problemer, der ender med at løse sig. hvis jeg bare kan begynde at slappe lidt af.

ellers går jeg og er gnaven over bus(!)bøder, sne, december og bilkøer. men jeg tror det hele går hen og bliver meget bedre. det her er måske den drastiske ændring jeg fornemede ville komme i starten af måneden. måske er min intuition slet ikke så langt ude og skide?

Keine Kommentare: