Samstag, November 8

glæder

jeg går lidt med en fornemmelse i kroppen, der minder lidt om en stemme, der skriger: "hvad sker der?!" og jeg vil egentlig ret gerne vide det. min nat blev brugt på ondt i halsen og hovedpine, og jeg blev også hjemme fra skole, hvilket var virkelig rart. tilgengæld er jeg så gået glip af natværk, som jeg ellers havde glædet mig til lige siden sidste år. og at min fredag aften så blev vært for familiær choknyhed var ret meget cherry on the top. og så har man altså brug for et par overfladiske glæder.

jeg glæder mig over My Blueberry Nights om natten, jazzen og billederne. jeg glæder mig over de røde sko, jeg fik af min søster i tirsdags. jeg glæder mig over den fødselsdag jeg skal til i morgen, mest fordi jeg glæder mig til at give Eva gaven. jeg glæder mig over at min hud faktisk opfører sig ret pænt og tager godt imod mineral foundation (must have!). og så glæder jeg mig over, at jeg bare kan lægge mig til at sove og blive ved, for der er intet andet jeg har lyst til.

dejvicka

Keine Kommentare: