Montag, November 3

16 år

som beskrevet på fyr den a til z, skal jeg nu til at sætte endnu et punktum. i morgen kan jeg ikke længere sige, at jeg er 16 år og lige har fået lov til at købe sprut. der sker ikke noget specielt, der er ikke noget nyt, der er ikke andre ting jeg skal tage stilling til. det er bare sådan et mellemland mellem myndig og lige blevet rigtig ung. mit 17. år har været ret fabb. jeg var 16 år. jeg drak ret meget øl og lidt mindre vodka. jeg gik kold nogle gange, men festede endnu flere. jeg gennemgik endnu en identitetskrise, der stadig ikke helt er afsluttet. jeg begyndte at klæde mig i sort, og jeg farvede mit hår for første gang. jeg fik mange kys og lidt mere. jeg fik nye venner, mistede gamle og genfandt lidt. og det var egentlig et ret fedt år.
den sidste samtale jeg har ført var et meget højlydt et, hvor jeg råbte lidt at mine forældre om hvorvidt jeg skulle kræve telefon tilbage eller ej. dette over en tjeneste og et godnat. og det er egentlig et meget godt opsummerende scenario.

så inden jeg siger godnat, vil jeg godt sige tak. for at mit liv som 16-årig har været værd at se tilbage på, har jeg sgu ikke særlig meget ære for. tak. og godnat. og. punktum.

Keine Kommentare: