Dienstag, Oktober 21

endnu mere streetstyle fra island!

hej, hvor er verden sød lige i dette sekund. det er lige gået op for mig, at det jo nok er en islandsk pendang til Gademode, Copenhagen Street Style, etc. og ja, der er så. igen viser google mig sit talent. se bare her:

det er den samme buksedragt som i forrige indlæg. ja, den er sej!


hurra, hvor er de søde! fra R E Y K J A V I K L O O K S - min nye www-bibel.

hvis I kender andre lækre islandske, eller bare andre lækre in general, streetstyleblogs så smid lige et link. det her er fedt.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

To af mine yndlings må være hel-looks.com (fra helsinki) og stockholmstreetstyle.feber.se

Jeg var heller ikke klar over, at der fandtes en islandsk version. totalt yay-agtigt!

godnat.

a hat gesagt…

hel-looks var jeg også med på et tidspunkt. men så puttede jeg den i min google reader, og så blev der bare spammet. måske skulle jeg putte den tilbage.
jeg tror faktisk også jeg har været omkring stockholms street style. den er fed. svenskerne er heller ikke helt dumme.