Donnerstag, Oktober 9

det længe siden

der er 23 timer siden jeg kom hjem fra berlin. jeg kan godt lide berlin, men det var ikke så fed en tur. du ved, so many things, so little time. men 2.n er altså søde. bare et tip.
ellers er jeg bare træt. jeg har puttet bly på mine øjenlåg og vaseline på mine øjenæbler. jeg har glemt mit jeg i american apparel på weinmeisterstrasse og mit ordforråd et sted jeg ikke ved. tilgengæld fandt jeg Scout Niblett som jeg har ledt efter i lang tid. jeg kendte hende ikke før tirsdag, men jeg kendte dette billede som har hjemsøgt mig lige siden.
i berlin så jeg billedet på en cd i sepia-toner. det er scout niblett's Sweet Heart Fever, og fordi den lød sød købte jeg den lidt. og jeg er glad. emma louise, som hun rigtigt hedder, er sød sød og vil helt sikkert blive mit efterår. og så er den her video også ret fin, selvom den er lidt alvorlig. og det er vist heller ikke hendes officielt.


jeg sover nok lige om lidt.

Keine Kommentare: