Mittwoch, September 3

miss no life?

for anden dag i træk har jeg lavet mine lektier i god tid. godt nok har jeg en fysikjournal jeg lige burde få overstået, men det er en detalje. pointen er, at jeg faktisk ikke har noget at tage mig til nu. og er det ikke et ret godt bevis på, at man lever et liv uden indhold? jeg plejer at "lave lektier" fra jeg kommer hjem til jeg går i seng. altså, hvor jeg prøver, men laver utrolig mange krumspring. nu har jeg ikke noget jeg skal, men heller ikke noget jeg har lyst til. jeg kunne se o.c., hvilket jeg nok også kommer til. men det er heller ikke ligefrem det sygeste indhold? jeg bliver nødt til at finde mig en seriøst hobby. som i snart. at sige man bruger sit liv på at spilde sin tid lyder altså ikke super intelligent. hvis I har nogen forslag, så sig lige til!

og så er jeg efterhånden ret meget oppe og køre, og det irriterer mig lidt. det ser lidt ulækkert ud, og jeg har brugt for noget, der kan holde mig nede. det ironiske er, at det noget, der måske ville kunne holde mig nede, er det noget, jeg er oppe og køre over.

1 Kommentar:

MORTEN hat gesagt…

løb. bare løb en masse.