Sonntag, September 28

en uge i helvede

selvom der stadig er en søndag tilbage, og det er den dag jeg bedst kan lide, tror jeg godt, jeg kan konkludere, at denne uge ubetinget har været den værste i mit liv. hvis vi siger mandag-fredag er status som følger:
2/5 m. deadline for to afleveringer
4/5 fra 8-16
0/5 nætter m. mere end 5 timers søvn
1/5 nætter m. ingen søvn
10/120 timers fritid
1/120 timers sjov
5/120 timers gråd

som det måske fremgår, har jeg haft en utrolig proppet uge. og jeg har egentlig ikke lyst til at sige mere om den, for den har været fucking nederen, men det er det. min lørdag har været god. jeg har været i skoven, spist kage og drukket iste med forgyldte mennesker. dem er jeg virkelig taknemmelig over. jeg er gået hjem fra hellerup, har set Den Store Klassefest og Rune Klan går large. og så har jeg fået ødelagt det hele, og det er ok surt. nu går jeg i seng og giver hurtigt denne uge en ende.

Keine Kommentare: