Montag, September 8

dommedag nu

hvis nu verden går under på onsdag, har jeg sgu været inderligt glad for at lære jer at kende.

lige nu er jeg der, hvor jeg laver en liste over alle de ting jeg vil nå, inden jeg dør. får de skal nåes i morgen. og hvis nu ikke verden går under, gør det heller ikke noget. ligesom Will Farrell der i Stranger than Fiction. hans liv bliver faktisk meget bedre, da han lever det med henblik på, at han skal dø. sådan vil jeg leve resten af mit liv. jeg vil i hvert fald prøve.
her er min foreløbige liste:
farve hår (check)
se 2 girls 1 cup (check)
ryge en hel pakke på een gang
fortælle ham, at han har gjort en forskel
høre RIGTIG meget spice girls (partly check)
fortælle alle, at de rigtig søde, og de har gjort mig godt
dommedags-druk

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

http://24.dk/article.jsp?articleId=1972

a hat gesagt…

true. men det er der stranger than fiction-pointen kommer ind. først da Harold Crick begynder at leve sit liv med henblik på døden, bliver han lykkelig.

MORTEN hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
MORTEN hat gesagt…

fantastisk idé, ann. you're living it like jesus would.
sådan vil jeg også nu. stranger than fiction er faktisk en god guidance.