Dienstag, August 12

pro/con

i morgen starter jeg i 2.g og min primære bekymring/overvejelse er lige nu, hvorvidt jeg skal begynde at medbringe min computer og tage noter derpå. pros'n'cons.

pros
mine noter vil blive lang mere overskuelige
jeg vil aldrig komme til at glemme papir
mine noter vil ikke blive rodet til at hjerter og andre små tegninger
jeg vil kunne spille 7-kabale af kedsomhed
jeg vil kunne reseache i timerne (wikipedia my lurve)
jeg vil sænke mac-gennemsnittet (!)
min taske vil ikke være smudset af gamle papirer
jeg kan bruge tyndere mapper, da der ikke skal være plads til noter

cons

den fylder ret meget (hvem der bare have 12")
jeg vil skulle flexe lortebrun-sleeve
den vejer
jeg vil skulle multitaske ret meget
jeg skal tænke på strøm
jeg kan ikke lave små hjerter og andre tegninger i marven
folk vil attacke
jeg vil være supermeget på røven, hvis min computer går ned

8/8. what to do?!

3 Kommentare:

Ida hat gesagt…

Hey, jeg tror jeg har sagt det før, men din blog er virkelig god.

Jeg har pt. samme computer ja/nej dilemma.

a hat gesagt…

tusind tak! det er jeg virkelig glad for at høre.

den er altså lidt mere en tough. og pros'n'cons plejer ellers at være ret god. bare ikke lige i dag!

signe hat gesagt…

den med at sænke mac-gennemsnittet tæller altså for to!