Freitag, August 8

it's one of those coffee mornings

regitze er lige kørt, og jeg har lidt svært ved at overskue, hvor umenneskeligt tidligt jeg rent faktisk er stået op. men så igen. jeg kommer nok ikke til at fortryde det på tirsdag, hvor der er døgnrytme-kold tyrker.
dmi siger mig, det bliver en ret pæn aften, og det glæder jeg mig over. for i aften er yeah yeah yeah og flaming lips i tivoli. og i morgen bliver fab med beatday og sigur rós <3

min fysik er virkelig langt ude at skide. det der parkinson bliver jeg mere og mere nervøs for. i går skulle jeg virkelig koncentrere mig for at kunne spise med kniv og gaffel. og det var umådelig svært at tjekke gelatine. min fod gør stadig ondt, min lår lige så. desuden har jeg så, meget pludselig, fået blodansamlinger på mit andet lår! dét giver mig ingen mening. hej, jeg er hypokonder.

Keine Kommentare: