Samstag, August 16

I sing slowmotion

kender I det, når man egentlig er sulten, men der bare ikke er noget man kan få sig selv til at spise? sådan har jeg det nu. jeg er .virkelig. sulten, men der er bare intet, jeg kan overskue at spise. så i dag har jeg ikke spist meget andet end en gulerod, et æg og en kiwi. vi har endda rigtig god bulgur, men det kvalmer mig også. så hvordan jeg skal overleve i aften er mig lidt et spørgsmål.

men i aften bliver. vi tager til strøm og ser atoi og maskinen/lucy love. jeg håber det bliver sjovt, for jeg tror lidt det er det, verden har brug for. folk er ikke så glade for tiden.
hvis jeg var ked af det i dag ville jeg høre The Streets - The Escapist. jeg er egentlig meget glad, men jeg hører den stadig. den er lidt sød sentimental, og det er sådan en man godt kunne græde til. jeg synes I alle sammen skal høre den. tilmeld jer deres nyhedsbrev og så den gratis her. jeg håber I bliver glade.

Keine Kommentare: