Samstag, Juli 26

scotland for good

efter fem dage i en sød lejlighed i Selkirk er jeg nu i Edinburgh. der hvor vi var i Selkirk var helt ligesom i en Beatrice Potter-historie. der var bakker og træer og får alle vegne, men bedst af alt var der tusinde kaniner, der hoppede rundt overalt. dét kunne jeg godt tænke mig derhjemme. nu er jeg tilbage i civilisationen og sidder i en, til fire mennesker i hvert fald, meget lille lejlighed. men det er præcis sådan en, jeg godt kunne tænke mig. den ligger i noget, der vist nok er en baggård med utrolig mange garager. den er ret smal, men der er de flotteste tagvinduer, så man kan blive vækket af regn. sådan en vil jeg gerne have på nørrebro.

jeg kan godt lide skotland. overalt er der sandstenshuse, om man tror hele tiden man er med i en episode af Landsbyhospitalet. og deres supermarkeder er fantastiske, og det er lettere end noget andet at være vegetar. desuden har jeg fundet ud af ret meget. men jeg glæder mig stadig lidt til at komme hjem.

1 Kommentar:

MORTEN hat gesagt…

I told you so.