Dienstag, Juli 8

overvejelser

det er altså underligt, at den der roskilde er overstået. jeg ville ikke have haft noget imod et lidt bedre farvel. eller bare en lidt federe afskedssms og et "skriv hvis du kommer til kbh".

men så i går kiggede jeg på mobilbilleder fra min gamle telefon, hvor det var vinter og aurehøj. og det var jo altså også en ret god tid. meget kan man sige, men jeg synes altså det er lidt hyggeligt at tage toget i skole og skrive dansknoter med store halstørklæder. dér glædede jeg mig til efteråret og til at finde en flot vinterjakke. og sommeren er jo hurtigt slut, og så kommer efterår og vinter. så bliver første navn offentliggjort og nytår igen, og så bliver dagene længere, og pludselig sover jeg i telt igen. 1.g var jo god. og 2.g bliver helt sikkert bedre. jeg må sørge for at nyde det ind imellem noget mere.

og så tænkte jeg. er det overhovedet smart at se ham igen? for altså. det gør jo ikke ligefrem afstanden mindre vel. nærmere tværtimod. bare ret irriterende at 300 km skal betyde så meget i en åh så ellers globaliseret verden.

Keine Kommentare: