Dienstag, Juli 22

ømme fødder

er pt i newcastle, england. mine fødder gør ondt efter at have gået i jayz-skoene hele dagen. men ikke uden grund. i dag har jeg kun brugt penge. jeg fandt ikke de rigtige court force, men fandt dem i en anden farve. jeg venter stadig på de rigtige. hmv var min himmel. der var gode bøger, film og cd'er i meget stor butik. og til ingen penge! for 28£ har jeg fået: fight club, stranger than fiction, I <3 huckabees, M.I.A. - arular, Sigur Rós - babatikidido, the melancholy death of oyster boy & other stories af Tim Burton og the encyclopaedia of guilty pleasures - 1,001 things you hate to love. jeg klager ikke!
nu vil jeg spise ret godt brød og cous cous, og i morgen tager jeg rigtigt til skotland.

big up

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

tillykke med stranger than fiction, ann! og jeg kan ikke undgå at være misundelig på din guilty pleasures-bog! mazel tov!