Montag, Juli 28

I DAG

er mine fødder klædt i sko, der byder op til ballade g jeg har gjort det unævnelig, og er blevet en del af AA-sekten. srry. men i dag har været udemærket. jeg er pinlig over, hvor meget jeg i virkeligheden har spenderet og ved ikke, hvordan min økonomi skal hænge sammen i fremtiden. Glasgow er sød.

men noget jeg ikke er pinlig over, er at jeg har erhvervet mig denne bog:
jeg har af gode grunde ikke læst den helt endnu, men den virker meget interesant og ganske humoristisk. jeg tør godt anbefale den, selvom jeg ikke kender hele dens handling. men i korte træt er det Lesley's dagbog fra hun går i 6. klasse og ikke længere er cool til hun er 28 og clean fra sit heroin-misbrug. om ikke andet er den rigtig fin med tegninger og billeder og bare dét, gør den pengene værd.

Keine Kommentare: