Montag, Juni 23

summertime

endelig kan jeg nyde en god og lang sommerferie. tænk at jeg rent faktisk har gennemført 1.g. som jeg skriver dette, går det for første gang op for mig, hvor jeg er. for et år siden sluttede jeg engelsborg og ti ret betydningsfulde år. sidste sommer brugte jeg på at glæde mig ustyrligt til 15. august. og nu er 1.g ovre. jeg kan virkelig ikke forstå alt det der er sket. altså. viiirkelig. og tænk. om to år står jeg med den der hue. hvis de næste to år går bare halvt så hurtigt som det her år er gået, er det altså virkelig snart! og hey. 1.n. tak for verdens bedste klasse.

jeg tror, jeg vil belønne mig selv og køre ned og købe den nye sigur rós-plade, når jeg har set gilmore girls.

jeg synes videoen er smuk (link)

i aften bliver gossip girl, skt. hans og fulde.

Keine Kommentare: