Mittwoch, April 16

ok. alt andet end den hudløse ærlighed er ikke godt nok. så here goes: xxx. jeg mener det med at 1.n fandme må tage sig sammen, og det er ikke kun dem på bagerste række med mac og lille mand. det er alle. ikke mindst mig selv. derudover mener jeg med ps, at dem der efter sigende kun læser med for at vide, hvad der sker, og hele tiden være med på alle jokes'ne, så er det ikke her I skal kigge med. for jeg gider ikke forklare om alle de ting, der foregår i mit liv, og alle de jokes, jeg kender til. for jeg går glip af mindst ligeså meget som alle andre. og jeg kan ikke holde ud at skulle skrive manuskript for alt, hvad jeg skal sige næste dag. for jeg har forhelvede tredivetusinde andre ting at bekymre mig om. så som: min kusine, om jeg overhovedet gider gå i skole, om det er aurehøj jeg vil have skal give mig min hue, hvilke folk jeg kan stole på, and so on. er det sådan I vil have det?

Keine Kommentare: