Dienstag, April 15

det ville være løgn, hvis jeg sagde, jeg var afklaret med det hele. for det er jeg ikke. og det kan godt være, det er fordi, jeg bare et endnu et eksemplar af en forvirret teenager, der i bund og grund bare søger bekræftigelse, men det er altså bare pissesvært at finde ud af.

og det jeg sagde. det kan egentlig godt være, jeg mest sagde det til mig selv. fordi jeg afspejler mig selv i andre. men om ikke andet, mener jeg dét. kan vi ikke bare tage os bare lidt sammen, og få det bedste ud af hinanden?

ps. der er ikke noget at finde ud af her.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

du er meget uklar

Anonym hat gesagt…

du behøver slet ikke det ps, man er forvirret alligevel. du skriver så indirekte til tider, men skriver bedst, når du bare slapper af, men alligevel ikke så meget af.

kage i dag. og det er godt. igår var også. ligesom kirsebærtrær.

poetisk nej.

jeg lyder rigtig vrissen, det var ikke meningen :) tag det som konstruktiv kritik.