Dienstag, April 22

bliver man nogensinde gammel nok? da jeg var helt lille, ville jeg i børnehave. da jeg gik i børnehave ville jeg være en af de store. da jeg var en af de store ville jeg i skole. da jeg kom i skole var jeg bange for de nye store og kunne overhovedet ikke forestille mig at være en af dem. så blev jeg større og større og tilsidst den største, men stadig var det ikke godt nok. jeg tænkte, at når bare jeg kunne sige, jeg gik i gymnasiet og måtte købe sprut, så var alt ok. men nu er jeg 16 og er næsten færdig med 1.g. og jeg føler stadig, jeg konstant bliver nedværdiget pga min alder. jeg har ikke den der fornemmelse af, at jeg er større. ikke engang overfor dem, jeg rent faktisk ér større end. bliver man virkelig aldrig tilfreds?

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

det er et godt spørgsmål.

Anonym hat gesagt…

det er SÅ rigtigt! og det er meget underligt. jeg tror når man bliver gammel, eller ældre, begynder at føle det hele omvendt. som i at man gerne vil være mindre. men jeg kan ikke gøre mig klog på den. endnu.

Anonym hat gesagt…

haha det har jeg skrevet en stil om