Montag, März 10

dage

jeg har fundet ud af noget. og det er altså ikke helt dumt. hver dag skal have a thing. ligesom mennesker, ikke. f.eks i dag. i dag havde 10 i biologiprøve (big thing), en halv tyskstil og sex and the city. og selvom jeg stadig har spildt ret meget dag, er det altså stadig, like, 1½ ting. mindst. og det er sådan det skal være. dagene skal kunne huskes, ellers er de spildt. og det har jeg gjort nok. skole gælder ikke. i hvert fald ikke for en hel ting. det gør to timers arbejde. men de to ting langt sammen er 1 ting. et par nye sko er 1 ting. en hel aflevering, 1 ting. fest, 2 ting. og det er altså i den forstand, at den efterfølgende dag bliver brugt på tømmermænd og god aftenchill. ellers, 1 ting.

i dag har faktisk været ret mange ting. måske fordi jeg mit internet har været godt og grundigt nede. og når man så se sex and the city imens man blogger, følger man sig altså ret intelligent. at være klummeskribent og kunne skrive fest på sit CV. den er ikke helt dum.

Keine Kommentare: